Annyira nem jött be szinte senkinek a megálló nélkül közlekedő vonat, hogy alig négy hónap után megszünteti azt a MÁV.
Sokan kritizálták a MÁV újítását: a vasúttársaság tavaly december óta indított olyan járatokat, amelyek a Nyugati pályaudvar és Szeged között sehol nem álltak meg. A megállás nélküli járatok miatt az összes többi vonat ritkábban és lassabban tudott közlekedni, ráadásul azok sem jártak jól, akik Szegedről nem a pesti belvárosba utaztak volna. Emiatt még tüntetés is volt, Mosóczi László államtitkár pedig azt válaszolta a tüntetőknek: "szerintünk az intercity legyen valóban intercity, tartsa be, amit a nevében ígér".
A MÁV-Start most mégis bejelentette: többet nem indítanak ilyen járatokat.
Április 5-től a tavalyi menetrend szerint közlekedteti vonatait a vasúttársaság Budapest és Szeged között. A megállás nélküli InterCity-járatok helyett így újra IC- és gyorsvonati részekből álló vegyes szerelvények szállítják majd az utasokat órás ütemben.
Megszűnnek a Kőbánya-Kispesttől Kecskemétig beállított betétjáratok is. A Televonatokkal azonban a továbbiakban is számolhatnak a két nagyváros között utazók.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.