Elsősorban a tömegközlekedésre támaszkodva oldaná meg a kormány a 2019 novemberében elkészülő új Puskás Ferenc Stadion megközelítését, parkolók alig létesülnek a 67 ezres új stadionnál.
556 parkoló létesül az új, 67 ezres Puskás Ferenc Stadionban, írja a Népszava, a beruházó Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja Nonprofit Zrt. szerint a stadionnak a közösségi közlekedés szempontjából központi, ideális elhelyezkedése fogja megoldani a nézők elszállítását. "Ezzel elkerülhető a nagy rendezvényekkel együtt járó közlekedési környezetterhelés", írja a válaszában a lapnak. Egy esetleges parkolóházba nagyon hosszú időbe telne a be- és kiparkolás az úthálózat szűk keresztmetszete miatt, hasonlóan a müncheni Allianz Arénához, ahol ugyan 11 ezer parkolóhely van, de a meccs után akár 1,5-2 óráig is eltart, amíg az autótulajdonosok elhagyják az aréna területét. Igaz, a szurkolók ideális ütemű elszállításához telt ház esetén a villamosoknak másfél-kétperceként kellene járnia.
Az új Puskáshoz hasonló elképzelés Európában egyedül Bakuban, Azerbajdzsánban működik jelenleg. A stadion építése egyébként csúszik, 2017 vége helyett 2019 novemberére fog elkészülni. Az eredeti cél az volt, hogy megmarad a régi Puskás szerkezete, de a tartóelemek rosszabb állapotban voltak, mint ahogy gondolták, így végül teljesen lebontották a régi stadiont. Az eredeti 100 milliárdos ár Lázár János bejelentésével ment el 190 milliárdra, de a végső összeget senki nem tudja megmondani.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.