Eddig három járatpár közlekedett az orosz fővárosba.
A közlemény szerint a mostani délelőtti, déli és késő esti járat mellé negyedikként egy kora délutáni járatot is indít az Aeroflot Moszkva és Budapest között.
Az újabb járatot várhatóan orosz gyártású Szuhoj Superjet (SSJ-100) típussal teljesítik, ami egész évre vetítve mintegy 63 ezer ülőhelyet jelent, összesen közel 400 ezerre növelve az Aeroflot által kínált eddig kapacitást oda-vissza irányban.
A járatszám bővítésének nyertesei – a közvetlenül Moszkvába, illetve tágabb értelemben véve Oroszországba indulók mellett – elsősorban a Távol-Kelet irányába utazók, vagy onnan érkezők, hiszen kedvező csatlakozási lehetőségek érhetők el egyebek mellett Thaiföld, Kína, Vietnam és Japán irányába az Aeroflot kiterjedt nemzetközi járathálózatán – olvasható a Budapest Airport közleményében.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.