Senki nem akar késlekedni, ha versenyben akar maradni.
Egymás után jelennek meg új elektromos teherautók a piacon és mutatnak be elektromos kamionokat, amelyek az áruszállítást biztosíthatják a jövőben - írja a portfolio.hu. A gazdasági lap szerint a vezető gyártók igyekezete nem véletlen: a Deutsche Post példája jól mutatja, hogy bárkiből lehet komoly konkurencia és nem szabad késlekedniük, ha versenyben akarnak maradni.
A német Daimler bejelentette, hogy a United Parcel Service (UPS) lesz az első kereskedelmi vásárlója elektromos teherautójuknak, amelyet leánycégük, a Mitsubishi Fuso gyárt. Az eCanter gyártása idén januárban kezdődött meg Portugáliában és Japánban. - írja a portfolio.
Augusztusban a Ford és a Deutsche Post DHL mutatta be első közös gyártású elektromos kishaszon-gépjárművét, a StreetScooter Work XL-t. A tisztán elektromos meghajtású járműből a tervek szerint idén 150 darab készülhet, míg 2018 végig összesen 2 500 darabot gyárthatnak a StreetScooter Aachenben működő üzemében.
Érkezik a Tesla "bestiája" is: Elon Musk Twitteren jelentette be, hogy a szeptember 28-ára tervezett bemutató helyett október 26-án ismerheti meg a nagyközönség vállalata elektromos kamionját, amelyet nemes egyszerűséggel csak bestiának nevezett - írja a portfolio.hu.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.