A tavalyi kormányhatározat szerint Kőbánya-Kispest és Monor között 27 kilométeren új kétvágányú, villamosított vasúti pálya, a 2-es terminálon pedig átmenő vasútállomás épül.
A kormány még az idén dönthet a ferihegyi vasúti beruházás finanszírozásáról és ütemezéséről – tájékoztatta a Világgazdaságot a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
Hogy ez pontosan mit jelent: már folyik az engedélyezési tervek kidolgozása, a vasúthatósági létesítési engedély megszerzése ebben az évben várható. Az előkészítés uniós forrásokból zajlik, és később derül ki, hogy milyen pénzekből fedezik a beruházás több tízmilliárd forintosra becsült költségét.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.