Rossz irányba vitt el egy angolul nem beszélő francia utast az amerikai United Airlines: az amerikai légitársaság csak angolul jelentette be, hogy nem az előre meghirdetett kapun lehet beszállni a New York-Párizs útvonalra, a légikísérőnek pedig nem tűnt fel, hogy a párizsi helyett a San Francisco-i járatra beszállt nő helyén már ül valaki.
A francia Lucie Bahetoukilae a beszálló kártyáján feltüntetett kapun szállt be az ott várakozó gépbe, s nem tudta, hogy közben az United Airlines megváltoztatta a párizsi járat indulási helyét. A csere a beszállásnél a légitársaság embereinek sem tűnt fel - a jegy szkennelésekor sem észlelték a hibát - s amikor kiderült, hogy egy utas már ül Bahetoukilae helyén, akkor átültették egy másik székbe.
A New Yorktól több ezer kilométerre nyugatra lévő San Franciscóban Bahetoukilae-nak 11 órát kellett várakoznia, s végül 28 óriág tartó utazás után érkezett meg a francia fővárosba. A United Airlinesre igencsak rájár a rúd: általános felháborodást keltett, amikor a társaság képviselői lerángattak az egyik járatról egy érvényes jeggyel rendelkező utast, hogy helyet csináljanak a United Airlines alkalmazottainak. A cég képviselői először megdícsérték az intézkedés végrehajtóit, s csak akkor kértek bocsánatot, amikor látták, hogy az ügy kezelései súlyos károkat okoz a légitársaságnak.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.