Megszakítja az együttműködést és nem helyez el több reklámot a Daily Mail című brit lapban a dán játékgyártó. A lépés a közösségi médiában indított Stop Funding Hate (Állítsuk meg a gyűlölet támogatását) kampány eredménye.
A Daily Mail egyike azoknak a brit lapoknak, amelyek a kampány szervezői szerint nem hajlandók segíteni a menekült gyermekeken. Ezért felszólították az ezekben az újságokban hirdető cégeket, hogy szakítsák meg az együttműködést az érintett sajtótermékekkel. A döntésről a Twitteren tájékoztatta a dán vállalat a közvéleményt.
@StopFundingHate We have finished the agreement with The Daily Mail and are not planning any future promotional activity with the newspaper
— LEGO (@LEGO_Group) 2016. november 12.
A Lego szóvivője az AP amerikai hírügynökségnek azt mondta, sok időt töltenek azzal, hogy meghallgassák a gyerekek véleményét, ami sokszor a szülők, nagyszülők közvetítésével jut el hozzájuk. További részletekkel azonban nem szolgált, mint ahogyan azt sem lehet tudni, mekkora összegért vásárolt hirdetést a lapban a Lego.
A dán cég két éve már szakított a Shell olajóriással, miután tiltakozási hullám indult az Északi-sark környékén kezdett olajfúrások miatt. A Lego-nak világszerte 18 ezer alkalmazottja van, tavaly a vállalat árbevétele 25 százalékkal növekedett. 100 millió gyermek játszik a cég termékeivel.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.