Gazdaság hvg.hu 2016. február. 16. 07:56

Gyurcsányék siettek Simicska segítségére

Több millió forintot fizet a DK, hogy a Mahir oszlopain hirdethesse Gyurcsány arcával a párt új programját. A pártelnök nem találkozott Simicskával, mint mondta, nem ő döntött a szerződésről, egyszerűen a legolcsóbb ajánlatot választották.

Hétfőn jelentek meg Simicska Lajos oszlopain Gyurcsány Ferenc DK-s plakátjai. A párt ugyanis kétszáznál több reklámhelyet vásárolt a nagyvállalkozó érdekeltségébe tartozó Mahir Cityposter Kft.-től – adta hírül az Origo.

A keddi Blikk szerint a megrendelés értéke 2 392 000 forint plusz áfa.

A Demokratikus Koalíció szóvivője, Gréczy Zsolt azzal indokolta a hirdetőcég kiválasztását, hogy a Mahir adta a legjobb és legolcsóbb ajánlatot a piacon. Hozzátette: a DK abban a Magyarországban hisz, ahol nem a kapcsolatok, a párthovatartozás vagy a rokoni szálak döntik el a megbízásokat, hanem a szabad verseny.

A kampány lebonyolításával a lap szerint egy külső kommunikációs céget bízott meg a DK pártalapítványa, az Új Köztársaságért Alapítvány, ez választotta ki a legkedvezőbb ajánlatot. Gyurcsány és Simicska nem találkozott – tette hozzá a Blikk kérdésére a párt. Gyurcsány maga azt mondta a lapnak, hogy a DK nem Fidesz, itt nem a pártelnök dönt mindenről. Őt csak tájékoztatták a Mahir-szerződésről, de amúgy egyetértett vele.

Az év elején nagy vihart kavart, hogy a Fővárosi Önkormányzat felbontotta a Simicska-céggel 25 évre kötött, még messze le nem járt szerződést, és ennek értelmében bontani is kezdte az oszlopokat. A hirdetőhelyeket az üzletember biztonsági céggel őriztette, majd végül a bíróság leállíttatta a bontást, ezzel egyelőre véget ért az oszlopháború.

zöldhasú
Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.