A Lidl diszkontáruház diadalmaskodott az egyesült királyságbeli Grocer Gold Awardson, amelyet a nagy-britanniai élelmiszer-kereskedők között osztanak immár 12 éve. A Tescót pedig a britek kedvenc szupermarketjének választották.
"A Lidl bátor üzleti döntéseinek, szellemes és modern marketingjének köszönhetően megváltozott a lánc megítélése, a termékinnovációk, folyamatos növekedés, és új üzletek segítségével pedig előbújt az Aldi árnyékából" – hangsúlyozta a Grocer Gold Awardson a díjat átadó Adam Leyland, a Grocer magazin szerkesztője. Ronny Gottschlich, az áruházlánc egyesült királyságbeli ügyvezető igazgatója elmondta: „Egyre többen jönnek Lidlbe vásárolni, a régi előítéletek folyamatosan változnak”.
A Telegraph beszámolója szerint a díjátadón a Tesco lett Nagy-Britannia kedvenc szupermarketje, ellentétben a Market Force friss felmérésével, amely 6800 vásárló megkérdezésével a Tescót Nagy-Britannia legkevésbé kedvelt élelmiszerboltjának találta.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.