2013. július. 26. 06:50 MTI/Népszabadság Utolsó frissítés: 2013. július. 26. 08:52 Gazdaság

Népszabadság: elnyűtte a válság a ruhapiacot

A korábbi szezonzáró, nyári, illetve tél végi kiárusításokkal szemben a ruházati kereskedők az utóbbi időben már állandó akciózással próbálják legalább szinten tartani a forgalmukat – írja pénteki számában a Népszabadság.

A lap az Országos Kereskedelmi Szövetség összesítésére hivatkozva azt írja: ezzel is csupán annyit érnek el, hogy az eladások 7 százalékkal maradnak el a 2008-ban tapasztalttól. Hozzátették: az állandó akciózás, illetve a forgalom csökkenése miatt mára a legtöbb cég mínuszosan működik.

A kisebb, kevésbé tőkeerős vállalkozások közül egyre többen kényszerülnek bezárni: a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint öt év alatt a boltok tizede, körülbelül kétezer ruházattal foglalkozó üzlet szűnt meg.

zöldhasú
Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.