2011. július. 01. 12:59 hvg.hu Utolsó frissítés: 2011. július. 01. 12:46 Gazdaság

Magyar taggal bővül a francia luxusmárkák klubja

Egy magyar márka, a Herendi is csatlakozik a francia luxusmárkákat képviselő iparági lobbicsoporthoz, amely ezentúl az erősebb uniós lobbierő elérése érdekében külföldi márkákkal is bővíti tagságát. Most a Herendi mellett a német Leica és Mont Blanc, illetve az üvegtárgyakat készítő cseh Moser csatlakozik a csoporthoz, amelynek az új tagok tagsági díjat is fizetnek majd - írja az AP.

A Comite Colbert nevű csoportosulás, amely 75 francia luxusmárkát tömörít, csütörtökön döntött arról, hogy legfelejebb 10 külföldi márkát is tagjai közé fogad Európában, hogy tovább erősíthesse lobbierejét az EU-ban - írja a hírügynökség.

Elisabeth Ponsolle des Portes, a csoport elnöke az AP-nek azt mondta, brit, olasz és spanyol márkák nem csatlakozhatnak majd a Comite Colbert-hez, mert számukra otthon már létezik hasonló érdekképviseleti csoport. Bár az új tagok fizetnek majd tagdíjat a francia szervezetnek, mégsem szerepelnek majd a közös marketing és reklámkampányokban - tette hozzá a beszámoló.

zöldhasú
Hirdetés