2010. június. 25. 11:05 MTI Utolsó frissítés: 2010. június. 25. 11:04 Gazdaság

A Sony beszállt a magyar koncertszervezésbe

A Sony Music Magyarország többségi, 51 százalékos tulajdonrészt vásárolt a koncert- és kiállításszervezéssel foglalkozó ShowTime csoportban − jelentette be nemrég Kevin Lawrie, a Sony európai és afrikai régiókért felelős elnöke.

A legnagyobb magyar tulajdonban levő eseményszervező cégnek számító ShowTime bonyolítja le az olyan nemzetközi szupersztárok koncertjeit Magyarországon, mint például a Rolling Stones, Bon Jovi, Britney Spears és Sting. Így a Sony Music a koncertszervező cégen keresztül az akvizíció révén közvetlenül tudja népszerűsíteni frissen megjelent albumait és egyéb termékeit, művészei turnéihoz és koncertjeihez kapcsolva.

Az 1995-ben alapított ShowTime Budapest Kft. 2008-ban 1,33 milliárd, 2009-ben 1,43 milliárd forint árbevételt ért el. A cég nyereségéről, illetve a Sony Music által fizetett vételárról nem nyilatkoztak az érintettek. A megállapodás értelmében a ShowTime a jelenlegi formában működik tovább.

zöldhasú
Hirdetés