2010. április. 07. 16:25 Utolsó frissítés: 2010. április. 07. 16:29 Gazdaság

Sikeres innovációkat keres a Mai Piac

Befejeződött a kereskedők megkérdezése a „Mai Piac-Nielsen Sikertermék 2010” verseny keretében.

A Nielsen piackutató cég munkatársai húsvét után kezdték feldolgozni a kereskedők megkérdezésekor gyűjtött adatokat. A piackutató cég kérdezőbiztosai március végéig az elmúlt időszak legsikeresebb innovációiról kérdezték meg országszerte tizenöt üzletlánc egységeinek vezetőit, továbbá önálló boltok működtetőit.

A kérdőíven nyolc élelmiszer-kategória újdonságai szerepeltek, az édességektől a tejtermékekig. Ugyanígy nyolc vegyiáru- és kozmetikum-kategóriában értékelték a kereskedők új termékek bevezetését, a babaápolási cikkektől a tisztálkodószerekig.

„A kereskedők megkérdezése alapján azt látjuk, hogy a kedvezőtlen gazdasági helyzetben mind fontosabbá válnak a különböző termékfejlesztések. Egyre erősödik a verseny és egyes gyártók innovációk révén próbálják piaci pozíciójukat erősíteni, megőrizni” – foglalja össze Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója az idei Sikertermék verseny eddigi tapasztalatait.

A Mai Piac idén is a Nielsennel együttműködve választja ki az elmúlt évben legeredményesebben bevezetett új élelmiszereket, háztartási vegyiárukat és kozmetikumokat.

Forrás: Mai Piac

zöldhasú
Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.