Sikeres innovációkat keres a Mai Piac
Befejeződött a kereskedők megkérdezése a „Mai Piac-Nielsen Sikertermék 2010” verseny keretében.
A Nielsen piackutató cég munkatársai húsvét után kezdték feldolgozni a kereskedők megkérdezésekor gyűjtött adatokat. A piackutató cég kérdezőbiztosai március végéig az elmúlt időszak legsikeresebb innovációiról kérdezték meg országszerte tizenöt üzletlánc egységeinek vezetőit, továbbá önálló boltok működtetőit.
A kérdőíven nyolc élelmiszer-kategória újdonságai szerepeltek, az édességektől a tejtermékekig. Ugyanígy nyolc vegyiáru- és kozmetikum-kategóriában értékelték a kereskedők új termékek bevezetését, a babaápolási cikkektől a tisztálkodószerekig.
„A kereskedők megkérdezése alapján azt látjuk, hogy a kedvezőtlen gazdasági helyzetben mind fontosabbá válnak a különböző termékfejlesztések. Egyre erősödik a verseny és egyes gyártók innovációk révén próbálják piaci pozíciójukat erősíteni, megőrizni” – foglalja össze Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója az idei Sikertermék verseny eddigi tapasztalatait.
A Mai Piac idén is a Nielsennel együttműködve választja ki az elmúlt évben legeredményesebben bevezetett új élelmiszereket, háztartási vegyiárukat és kozmetikumokat.
Forrás: Mai Piac
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.