2010. április. 07. 16:25 Utolsó frissítés: 2010. április. 07. 16:29 Gazdaság

Sikeres innovációkat keres a Mai Piac

Befejeződött a kereskedők megkérdezése a „Mai Piac-Nielsen Sikertermék 2010” verseny keretében.

A Nielsen piackutató cég munkatársai húsvét után kezdték feldolgozni a kereskedők megkérdezésekor gyűjtött adatokat. A piackutató cég kérdezőbiztosai március végéig az elmúlt időszak legsikeresebb innovációiról kérdezték meg országszerte tizenöt üzletlánc egységeinek vezetőit, továbbá önálló boltok működtetőit.

A kérdőíven nyolc élelmiszer-kategória újdonságai szerepeltek, az édességektől a tejtermékekig. Ugyanígy nyolc vegyiáru- és kozmetikum-kategóriában értékelték a kereskedők új termékek bevezetését, a babaápolási cikkektől a tisztálkodószerekig.

„A kereskedők megkérdezése alapján azt látjuk, hogy a kedvezőtlen gazdasági helyzetben mind fontosabbá válnak a különböző termékfejlesztések. Egyre erősödik a verseny és egyes gyártók innovációk révén próbálják piaci pozíciójukat erősíteni, megőrizni” – foglalja össze Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója az idei Sikertermék verseny eddigi tapasztalatait.

A Mai Piac idén is a Nielsennel együttműködve választja ki az elmúlt évben legeredményesebben bevezetett új élelmiszereket, háztartási vegyiárukat és kozmetikumokat.

Forrás: Mai Piac

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Nagy Gábor 2025. január. 21. 17:27

II. Donald így akarja: berúgta az ajtót első intézkedéseivel Trump

„Semmi nem állhat az utunkba” – mondta beiktatásán Donald Trump, aki az első napon aláírt rendeleteivel ízelítőt adott arról, hogyan képzeli el a kiterjesztett végrehajtói hatalmat. Az amerikaiak pedig azzal szembesültek, hogy elnököt választottak, de királyt kaptak – legalábbis ambícióját tekintve. Az első rendelkezések Amerikának szóltak, a világ többi része várhat a sorára.