Közös összeszerelő vállalatokat hozott létre a Daimler és a Kamaz
A német Daimler AG két vegyesvállalati szerződést kötött a Kamaz orosz teherautógyárral.
A Daimler és a Kamaz 50-50 százalékos tulajdonában lévő Fuso Kamaz Trucks Russia Japánból importált részegységekből szerel össze Fuso Canter teherautókat. A két alapító vállalat 4,1-4,1 millió dollárral járult hozzá a vállalat alaptőkéjéhez. A cég központja Kazan lesz.
Az üzem 2010 első negyedévében kezdi meg a termelést. A Daimler közlése szerint a vállalat fokozatosan növelni fogja az alkatrészek belföldi beszállítói részarányát.
A Daimler és a Kamaz 5,9-5,9 millió dollárral járultak hozzá az 50-50 százalékos tulajdoni arányban megalapított Mercedes-Benz Trucks Vostok közös vállalat alaptőkéjéhez. A vállalat Mercedes Actros és Axor nehéz tehergépjárműveket szerel majd össze importált részegységekből 2010 második félévének elejétől.
A Daimler, a világ legnagyobb tehergépjármű gyártója 10 százalékos részesedéssel rendelkezik az orosz Kamaz teherautógyárban.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
