Kétmillió ingyencsokival kér bocsánatot a Nestlé
Megkezdte 2,2 millió tábla tízdekás hagyományos csomagolású minőségi tejcsokoládé - ingyenes - kiküldését a svájci lakosságnak az ország nagy édesipari vállalata, a Nestlé. Így kér elnézést, hogy tavaly kihozta a műanyag-borítású tábláscsoki variációt, amivel a környezetet szeretők haragját vívta ki.
A "postai hadművelet" a gyártónak 3 millió svájci frankjába kerül. A megbocsátást kérő Cailler márka eladásai tavaly 24 százalékkal estek vissza. A tavaly piacra dobott új csokiöltözék egyes szakértők szerint több tíz millió svájci frank költséggel járt. A műanyagba csomagolást idén márciusban beszüntették. A Cailler egyébként tavaly árat emelt, ami az ellenzők sajtókampányát váltotta ki.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
