Márkafrissítés a KBC itteni cégeinél
Új logó és szlogen jeleníti meg a K and H márkát június 1-jétől, az új vizuális világ megegyezik majd a KBC-csoport logójával. Az Argosz Biztosítónak a neve is megváltozik, K and H Általános Biztosító Rt. lesz - jelentették be a KBC-csoport magyarországi vállalatai szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.
Június 1-től új logó és szlogen ("Dönts okosan!") jeleníti meg a K and H márkát, az új vizuális világ megegyezik majd a KBC-csoport logójával. Az Argosz Biztosítónak a neve is megváltozik, K and H Általános Biztosító Rt. lesz - jelentették be a KBC-csoport magyarországi vállalatai szerdán, Budapesten, sajtótájékoztatón.
Mint Marko Voljc, a KBC közép-európai stratégiai vezetője elmondta, a belga csoport egységesíti jelenlétét a régióban. Az egyes országokban a többségi tulajdonában lévő márkák közül a legerősebbet ernyőmárkává teszik - megtartva a legismertebb helyi márkanevet, ami Magyarországon a K and H -, de annak vizuális arculatát saját megjelenésükhöz igazítják. A KBC üzleti stratégiájának alappillére a bankbiztosítás, amit a csoport a "második otthonának" nevezett közép-európai régióban - így Magyarországon is - erősíteni kíván, vagyis a KBC tulajdonában lévő magyar cégek a jövőben még szorosabban fognak együttműködni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.