2005. május. 25. 18:21 MTI Utolsó frissítés: 2005. május. 25. 18:26 Gazdaság

Márkafrissítés a KBC itteni cégeinél

Új logó és szlogen jeleníti meg a K and H márkát június 1-jétől, az új vizuális világ megegyezik majd a KBC-csoport logójával. Az Argosz Biztosítónak a neve is megváltozik, K and H Általános Biztosító Rt. lesz - jelentették be a KBC-csoport magyarországi vállalatai szerdán Budapesten, sajtótájékoztatón.

Június 1-től új logó és szlogen ("Dönts okosan!") jeleníti meg a K and H márkát, az új vizuális világ megegyezik majd a KBC-csoport logójával. Az Argosz Biztosítónak a neve is megváltozik, K and H Általános Biztosító Rt. lesz - jelentették be a KBC-csoport magyarországi vállalatai szerdán, Budapesten, sajtótájékoztatón.

Mint Marko Voljc, a KBC közép-európai stratégiai vezetője elmondta, a belga csoport egységesíti jelenlétét a régióban. Az egyes országokban a többségi tulajdonában lévő márkák közül a legerősebbet ernyőmárkává teszik - megtartva a legismertebb helyi márkanevet, ami Magyarországon a K and H -, de annak vizuális arculatát saját megjelenésükhöz igazítják. A KBC üzleti stratégiájának alappillére a bankbiztosítás, amit a csoport a "második otthonának" nevezett közép-európai régióban - így Magyarországon is - erősíteni kíván, vagyis a KBC tulajdonában lévő magyar cégek a jövőben még szorosabban fognak együttműködni.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.