2004. július. 28. 10:15
Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00
Gazdaság
Szponzorok keresztelhetik át a New York-i hidakat
A város nehéz anyagi helyzetben lévő közlekedési vállalata szponzorációs szerződések keretében értékesítené a hidak nevét – írja a Repubblica.it.
Elképzelhető, hogy hamarosan „Coca Cola hídnak” nevezik majd a New York-i Brooklyn hidat. Az olasz lap beszámolója szerint a világváros közlekedési vállalata a Manhattant New York többi kerületével összekötő hidak nevét bocsátaná áruba.
A költségvetési hiány lassan elérheti az egymilliárd dollárt, ennek megakadályozására a társaság állítólag mindent megkísérel. A tervekben állítólag a hídneveken kívül az alagútak, metróállomások, autóbuszvonalak nevének szponzorációja is szerepel.
Az elmúlt években ugyan előfordult, hogy sportlétesítmények nevét vásárolta meg egy-egy cég, de a nagy nemzeti műemléképületeket ez mindeddig elkerülte.
A költségvetési hiány lassan elérheti az egymilliárd dollárt, ennek megakadályozására a társaság állítólag mindent megkísérel. A tervekben állítólag a hídneveken kívül az alagútak, metróállomások, autóbuszvonalak nevének szponzorációja is szerepel.
Az elmúlt években ugyan előfordult, hogy sportlétesítmények nevét vásárolta meg egy-egy cég, de a nagy nemzeti műemléképületeket ez mindeddig elkerülte.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.