Budapestre jön a Max Mara divatcég
Kabátban világelső az olasz Max Mara divatcég, amely – mint a HVG friss számából kiderül - októberben Budapesten nyitja meg a kelet-közép-európai régióban a legnagyobb, franchise formában működtetett üzletét.
Kabátban világelső az olasz Max Mara divatcég, amely – mint a HVG friss számából kiderül - októberben Budapesten nyitja meg a kelet-közép-európai régióban a legnagyobb, franchise formában működtetett üzletét.
Saját márkás termékeket vezet be az idén a Media Markt és Saturn áruházakat üzemeltető Media-Saturn holding.
Idén is sor került a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálájára. Ebben az évben a Fornetti érdemelte ki az Év franchise hálózata elismerést.
Megújuló energiaforrások közvetlen felhasználását teszteli a McDonald's egy 160 millió forintos beruházás keretében - közölte a cég magyar érdekeltsége hétfőn az MTI-vel. Az Üllői úti étterem egy felújítást követően lett az ország első zöld McDonald's étterme.
A korábban visszavonulót fújt amerikai Starbucks a jelek szerint mégis belevág az első budapesti kávézó megnyitásába - írja a Népszabadság hétfői számában.
Válság ide vagy oda bezárt egységei helyett jövőre újakat nyit a Subway. Bár több McDonald's egyelőre várhatóan nem nyit, forgalomvisszaesésre nem panaszkodhat a gyorsétterem lánc. Hogyan befolyásolta a válság a Pizza-Pont hálózat magyarországi működését és mire lehet számítani 2010-ben?
Közel egymillió eurót költ a következő két évben a dán Ecco cipőgyártó arra, hogy magyar márkabolt-hálózatot építsen ki - közölte az Ecco az MTI-vel szerdán.
Az induláshoz kell összesen mintegy 15–30 millió forint, a jelentkezők ennyiért léphetnek be a Gekko Garden Kft. hálózatába. Volt, aki viszont ki akar szállni, ám békés úton nem tehette meg. Előfordul, hogy az okvetetlenkedőket fórumbejegyzésekkel szégyenítette meg a Gekko marketingigazgatója.
Tökölön, Érden és Hatvanban nyitja első magyarországi áruházait a Koodza nevű francia sportdiszkontlánc - írja Világgazdaság hétfői száma.
Az Accor csoport a megváltozott gazdasági körülmények hatására stratégiát váltott és 400 millió dollárért 158 darab fapados szállodáját adta el.
Saját vállalkozást alapított Magyarországon a máltai Jubilee International; a lapzártakor bejegyzés alatt álló Café Jubilee Vendéglátó Zrt.-t 13 millió forintos alaptőkével hozták létre – derül ki a friss HVG-ből.
A lassan telítetté váló magyar piac ösztönzi Subway-t, McDonald's-t, és társait a tengerentúli terjeszkedésben, ahol gyakran a befektetők biztosítják a beruházás költségeit.