A youtuberek áltak kultikussá tett üdítő olcsóbb lesz, mint a kínai vegyeskereskedésekben, de így is jelentősen túlárazott, pláne ha megnézzük, hogy a német lánc otthonában mennyibe kerül.
Az államalapítástól számítva 1024 évet kellett rá várni, de hazánk (a lángoktól ölelt) felkerült a térképre. Hivatalosan is: megérkeztünk. És azt is tudjuk, kinek köszönhetjük ezt. Egy német kiskereskedelmi vállalat magyarországi termékbeszerző osztályának.
Az Aldi legfrissebb termékkatalógusának 31. oldaláról beszélünk. Lapozzunk együtt oda! Ott van a jobb alsó sarokban.
Bizony, LEMON LIME, ICE POP és META MOON. Rögtön három ízben is lehet majd kapni korunk legmenőbb energia- és sportitalát, a PRIME-ot (amit az Aldi katalógusa szénsavmentes üdítőitalra degradál, de ezt a társadalmi szolgálatára való tekintettel ezúttal elnézzük nekik). 1799 a palack, 3598 a liter, a hülyének is megéri.
FRISSÍTÉS: Az Aldi cikkünk megjelenése után jelentkezett, hogy az atombombára szórjon egy kis napalmot is. Elrontották ugyanis a szórólapot, nem 1799 lesz a Prime, hanem – és most kapaszkodjanak meg az olvasók – 1499!!! Per darab!!!
PRIME-ot egészen eddig legolcsóbban a MediaMarkt-ból lehetett beszerezni, 2500 forintért, vagy a sarki kínaiból 2000-ért, de már ez is olcsóbb volt, mint pár hónapja, amikor még csak rendelni lehetett, darabját ötezerért. Az állítólag rettenetes ízű, de hat kávényi koffeint tartalmazó levet két kőgazdag YouTuber, Logan Paul és KSI (civilben Olajide Olayinka Williams Olatunji) forgalmazzák.
Logan Paul - ha jól értem - most épp bokszol, de korábban azzal vált hírhedtté, és egy darabig kegyvesztetté, hogy elment abba a japán erdőbe, amelyben rendszeresek az öngyilkosságok, lefilmezett egy felakasztott embert, miközben kegyeletsértő módon reagált a bizarr helyzetre. Korábban csinált vicces videókat is.
KSI ilyen ordibálós FIFA-s dolgokkal lett népszerű, de a pop számai is egész nagyot mennek.
Ők ketten indították el a PRIME-ot 2022-ben, soktízmilliós, főleg gyerekekből álló követőtáborukra zúdítva brutál sok promóvideót, amitől az ital hamar státuszszimbólummá és hiánycikké vált az USA-ban és az Egyesült Királyságban. Prájméknál azóta csak felfelé, szponzorálják már többek között a Barcelonát, az Arsenált és a Bayern Münchent is. A sportitalok piacán tavaly már a negyedikek voltak, a Gatorade, a Body Armour és a Powerade után. Árbevétel: 135 milliárd forint.
Nyilván nem maga a dzsúsz a lényeg, hanem akik árulják, és az, hogy a dobozzal lehet flexelni a suliban. Gyerekes kollegám elbeszélese alapján a jelenség itthon sem ismeretlen. Az Aldinák hála pedig most sokkal olcsóbb lett, de ez így is irreálisan drága egy üdítőitalért, pláne, hogy Németországban 2-2,5 euróba kerül, Amerikában pedig még annyiba se.