Pont olyan, mintha egy hagyományos törülközőt kötnénk a derekunkra, viszont ez csúcsdivat, és közel 700 fontba kerül.
A „ruhakölteményt” a Balenciaga mutatta be (potom 925 dollárért már meg is lehet rendelni). Ránézésre egy frottírtörülköző, amelyet uniszex, középmagas, térdig érő szoknyaként viselhetünk.
A darab a Balenciaga 2024-es tavaszi/nyári kollekciójából származik, de a párizsi divathéten nem jelent meg, így csak most tűnt fel az interneten – írja a Vogue.
Valóban törölközőből készült, de ellátták két gombbal, egy belső övvel, továbbá egy hímzett Balenciaga logóval.
„Ne feledjék, valaki valóban felvetette ezt az ötletet, a menedzserek beleegyeztek, valaki legyártotta, valaki marketinget készített neki, valaki feltöltötte a weboldalra, és még mindig senki sem gondolta, hogy ez rossz ötlet” – írta egy fanyalgó az X-en (korábban Twitter).
„Szó szerint 15 dollárért vásárolhatok egy ilyet a Kmartban” – tette hozzá egy másik.
A Vogue egyébként megjegyzi, nem ez az első törölközőruha a divat világában, 2020 tavaszán/nyarán a Prada, Fendi és Ludovic de Saint Sernin is törölközőszoknyát küldött a kifutóra, míg a Miu Miu és az Acne Studios 2017-ben és 2015-ben állt elő hasonlóval. 2018-ban pedig Donatella Versace egy pillangós mintás frottírszövet-együttest élesztett újra Gianni Versace 1995-ös kollekciójából. Marc Jacobs egy flitteres ruhát készített egy törölközőruháról, ez a Vogue 1989. februári számában szerepelt is.