Nagyon rossz üzenete van a kiegészítőnek.
Többen kritizálják a Givenchyt, miután a párizsi divathét bemutatóján a francia divatház modellei akasztóhurokra emlékeztető nyakláncot viseltek – írja a BBC.
A vasárnapi bemutatón három modell viselte a kiegészítő arany és ezüst változatát.
Két évvel ezelőtt történt már hasonló eset, akkor a Burberry volt kénytelen elnézést kérni egy hurok-kiegészítővel ellátott pulóver miatt.
"Azt gondolnád, az iparág már megtanulta, hogy ne tegyen a modellek nyakába hurokra hasonlító dolgokat" – írta a Diet Prada nevű divatoldal az Instagramon.
Kim Saira művész és aktivista a Twitteren feltette a kérdést, hogy vajon hogyan ment át ez az ötlet ennyi emberen keresztül, amíg eljutott a kifutóra, és vajon miért gondolta mindenki, hogy ez rendben van. "És miért nem vagyok meglepve?" – tette hozzá.
A darab a Givenchy kreatív igazgatójának, Matthew Williams első személyes kifutó showjának része volt, ő tavaly nyáron csatlakozott a divatházhoz.
2019-ben, a Burberry-ügynél az egyik modell, Liz Kennedy írt arról az Instagramon, hogy "az öngyilkosság nem divat", a vezérigazgató, Marco Gobbetti pedig később közölte, mélységesen sajnálja az okozott kellemetlenségeket, érzéketlenek, voltak és hibát követtek el.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: