És még társadalmi üzenete is van.
Gwyneth Paltrow Netflixen futós sorozatának, a The Goop Labnek meglehetősen erős hátszelet biztosított az a termék, amely néhány nappal korábban jelent meg a színésznőből lett influenszer és üzletasszony webshopjában. A This Smells Like My Vagina (vagyis: Olyan az illata, mint a vaginámnak) elnevezésű gyertyát a meglehetősen borsos ára – 75 dollár – ellenére elkapkodták.
A termékfejlesztés logikus következő állomása volt a pénisz illatú gyertya, egy kanadai reklámcég pedig elő is állt vele. A This Smells Like My Penis (vagyis: Olyan az illata, mint a péniszemnek) elnevezésű másolat ráadásul 100 dollárba kerül, ami 25 dollárral több a női változatnál.
Az árfekvés nem véletlen, a cég ezzel akarja felhívni a figyelmet a fizetésekben megmutatkozó genderalapú diszkriminációra, vagyis arra, hogy sok esetben az azonos munkakörben dolgozó nők még mindig kevesebb pénzt keresnek, mint a férfiak.