Nem Magyarországon.
Leszbikus párral reklámozza kávéját a Douwe Egberts – szúrta ki a Humenonline. A kávégyártó cég negyven másodperces reklámfilmje Something to Share címen fut, és nagy sikert aratott a közösségi médiafelületeken.
A reklámban két fiatal lány csókolózni kezd, ám amint meghallják az érkező autó zaját odakintről, rögtön felpattannak a kanapéról, és az emeletre menekülnek. Az édesapa még épp elcsípi őket a lépcsőn, majd sms-ben kérdezi meg a lányát, hogy esetleg lehozza-e a barátnőjét egy kávéra.
A melegbarát marketingstratégiát követő Coca-Cola „Equal Love” című kampánya Magyarországon komoly botrányt okozott, Londonban viszont marketingdíjat kapott.
Mégis, hogy merészelik? - reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak
Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak.