Élet+Stílus hvg.hu 2019. november. 15. 13:47

Marketingdíjat kapott a Coca-Cola szivárványos kampánya

Nálunk botrányt okozott, Londonban elismerést hozott.

Az év marketingkampánya kategóriában a zsűri különdíját nyerte el a Coca-Cola "Equal Love" című kampánya az European Diversity Awardson – adta hírül a Kreatív. A plakátokon azonos nemű párok voltak láthatók a "Love is Love" szlogen mellett.

A kampány Magyarországon komoly botrányt okozott. Boldog István fideszes képviselő bojkottot hirdetett, a Mi Hazánk nevű szélsőjobboldali párt aktivistái pedig blokádot szerveztek a cég telephelyéhez. A Coca-Colát meg is bírságolta a kormányhivatal, mert szerintük a hirdetések valamit csinálnak a gyerekek fejlődésével. Megszólalt a Hit Gyülekezete is. A tiltakozások után a vállalat visszavonta a kampányát (bár ők azt mondták, eleve így tervezték).

Az European Diversity Awards az esélyegyenlőségért és a sokszínűségért kiálló kezdeményezéseket ismeri el. A díjakat Londonban adták át.

hvg360 Fülöp István 2025. január. 22. 15:03

4iG: „Az nem jó, ha megmondják, hogy valakivel nem dolgozhatunk”

Donald Trump második elnöki ciklusa alatt nem látott szintekre emelkedhet az Egyesült Államok és Kína technológiai háborúja, ami kifejezetten kínosan érintheti a kínai 5G-eszközöket előszeretettel alkalmazó európai távközlési cégeket. Köztük van a 4iG is, a céget arról kérdeztük, hogyan érintheti egy esetleges váltás.