Élet+Stílus hvg.hu 2019. november. 15. 13:47

Marketingdíjat kapott a Coca-Cola szivárványos kampánya

Nálunk botrányt okozott, Londonban elismerést hozott.

Az év marketingkampánya kategóriában a zsűri különdíját nyerte el a Coca-Cola "Equal Love" című kampánya az European Diversity Awardson – adta hírül a Kreatív. A plakátokon azonos nemű párok voltak láthatók a "Love is Love" szlogen mellett.

A kampány Magyarországon komoly botrányt okozott. Boldog István fideszes képviselő bojkottot hirdetett, a Mi Hazánk nevű szélsőjobboldali párt aktivistái pedig blokádot szerveztek a cég telephelyéhez. A Coca-Colát meg is bírságolta a kormányhivatal, mert szerintük a hirdetések valamit csinálnak a gyerekek fejlődésével. Megszólalt a Hit Gyülekezete is. A tiltakozások után a vállalat visszavonta a kampányát (bár ők azt mondták, eleve így tervezték).

Az European Diversity Awards az esélyegyenlőségért és a sokszínűségért kiálló kezdeményezéseket ismeri el. A díjakat Londonban adták át.

hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.