A tehetségkutató 36,2 százalékos közönségaránnyal futott, közel 1 millió 100 ezren látták.
Az RTL Magyarország szeptember 23-tól zsinórban nyeri heti átlagban a fő kereskedelmi célcsoportban a főműsoridőt. Az RTL Magyarország 8 csatornája 29,6 százalékos közönségarányt ért el a múlt héten. Így több mint 22 százalékkal előzte meg a TV2 14 csatornából álló portfólióját a 18-49-es korosztályban főműsoridőben – áll az RTL közleményében.
A csatorna e szerint a múlt héten hat napot megnyert a nézettségi versenyben.
A hétfőn elindult A Konyhafőnök legújabb VIP évada is jól teljesített (verte a versenytárs vele azonos idősávban futó két új műsorát), de az igazi adu ász az X-Faktor.
A tehetségkutató showműsor 9. évadának válogatói után a Tábor és Mentorház epizódok is magabiztos győzelmet arattak: a vágott epizódok 35,8 és 26,4, valamint 32,4 és 26,6 százalékos közönségarányt értek el.
Az X-Faktor első élő adása 36,2 százalékos közönségaránnyal futott, a showműsort teljes lakosságból közel 1 millió 100 ezren látták, ezzel többéves rekordokat döntött meg.