Élet+Stílus Bicsérdi Ádám 2017. szeptember. 27. 11:19

A kreatív állásjelentkező legújabb példája: önéletrajz rapszámban előadva

Ez az, amit biztosan nem dobnak azonnal a kukába több száz jelentkező CV-je közül.

Az egyik legbefolyásosabb médiaügynökség, a többek között a Toyotát, a Pepsicót vagy a Mondelez-t is ügyfelei között tudó Vayner Media új munkatársakat keres, a hír pedig nyilván rengeteg kreatív álláskeresőt megmozgatott. A tömegből kitűnni azonban nehéz, főleg egy ilyen kaliberű lehetőségnél, így Dawayne Kirkland bátor módját választotta a jelentkezésnek. Hagyományos önéletrajz helyett Kendrick Lamar DNA. című számára rappelte fel azt, amit szerinte ehhez az álláshoz tudni kell róla.

Kirkland videója máris vírusként pörög, 2 nap alaltt már 700 ezer megtekintésnél jár a YouTube-on,  így aztán meglepődnénk, ha valaki nem ajánlana neki munkát a következő órákban.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

hvg360 Matalin Dóra 2025. március. 30. 19:30

Gyötrődnek a kiskamaszokat nevelő szülők, de kicsit túl hamar feladják

Képben kell lenni, különben az internet lesz a gyerekünk felvilágosítója, szülőként igenis referenciapontnak kell maradni számukra – mondja Szél Dávid pszichológus, aki a Kamaszok című Netflix-sorozat óriási visszhangja kapcsán beszélt az influenszerek hatásáról a gyerekekre. Hogyan terjed az internetes nőgyűlölet, és miért fontos, hogy egy apuka megszeresse a Ninjagót? Mit tegyünk, ha elzárkózik a gyerek? Hogyan reagálják le eltérően a fiúk és a lányok a neten felszedett öngyűlöletet?