Ha nekünk azt mondják, kapszula, akkor tuti, hogy a kávéra gondolunk. Nem úgy a tengerentúliak, akik már a kólát, s mindjárt a sört is kapszulás kütyükből isszák otthon.
A Keurig Green Mountain, az USA-beli kapszulagyártó cég mostanság több mint szárnyal. Termékei viharos gyorsasággal lettek népszerűek. Sikerét egy olyan technológiának köszönheti, aminek segítségével már nem csupán kávét vagy forró italokat, hanem hideg üdítőket is csapolhatnak magunknak otthon a derék praktikus amcsik. A Keurig már leszerződött a legnagyobb márkákkal, így többek között már a Coca-Cola termékei is besoroltak a trendbe - számol be a Termékmix magazin. Olyan kapszulák szerezhetők be a házi italgépekbe, mint a Coca-Cola Zero, a Canada Dry, a Sprite, vagy a Dr. Pepper, de a sor itt nem áll meg.
Az otthoni kapszulás automatákba már közel hetven márka 530 féle italát vihetik haza a népek, a kávéktól a leveseken át a ciderig. S hamarosan elindulhat az otthoni sörcsapolás is.
A kapszulákban ugyanis nagy fantáziát, leginkább üzleti lehetőséget lát a világ egyik legnagyobb sörgyártója is. A többek között a Hoegaarden-el, a Löwenbräu-val, vagy a Stella Artois-val nálunk is jelen lévő Anheuser-Busch InBev (AbInbev) kötött megállapodást a Keurig-el. (Megjegyzés: házi sörautomatát ugyan már magyar cég is kínál, de nem igazán instant technikájával inkább sörfőzőgép.)
Ha pedig megvan a sörszortiment, akkor már nem sokat kell várni a röviditalokra és koktélokra sem a szép új kapszlás jövőben.