Rogán Antal fogja megmondani, melyik út lesz fizetős
Plusz feladattal lepték meg a karácsonyi közlönyben Rogán Antalt.
Plusz feladattal lepték meg a karácsonyi közlönyben Rogán Antalt.
Nem is mehetett tovább, amíg nem rendezték a bírságot.
A nemzetközi pályázaton az oroszok előtt nyert a magyar ROATEX Zrt. A 300 millió dolláros beruházás után tíz évig a magyar cég üzemeltetheti a rendszert.
Októbertől már csak a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt.-nél lehet 2019-re érvényes éves, országos e-matricát vásárolni, a szolgáltató viszonteladói körében, például benzinkutakon nem.
A múltkori után, itt egy újabb James Bond kamion.
Visszahoznák az egynapos matricákat, hosszú távon pedig a távolságalapú fizetésre kellene átállni. Egy fideszes EP-képviselő máris a tagállami rendelkezés elvétele miatt háborog.
Számos változásra kell felkészülni október elsejétől, szigorodik például a hitelezés és drágulnak a sztrádamatricák.
Az biztos, hogy sokaknak tetszene, ha egy eseti, egyszeri oda-vissza autópályázás miatt, nem kellene tíznapos matricát kifizetni.
A legrövidebb és leggyorsabb útvonal mellett figyelembe veszi az útdíjakat, a fizikai, törvényi és veszélyes árura vonatkozó korlátozásokat, valamint a kamionok számára kialakított parkolókat a WebEye és a német PTV most induló, közös navigációs platformja, a Navigator Truck.
A mostani legolcsóbb, heti (tíznapos) matricával szemben vélhetően sokan választanák az egyszeri használati díjat.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) kedden felmondta szerződését az egyik partnerével, a GSM Protect Kft.-vel. A cég ügyfelei november 17-étől csak viszonylati jegy vásárlásával, vagy egy másik bevallási közreműködőn keresztül tudnak úthasználatot bevallani.