Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#új_autók_2013

Autó hvg.hu

Köztük van az Év Autója

A lassan ötven éves múltra visszatekintő díj az adott évben bemutatott új európai autók legrangosabb elismerése. Megvan a 2014-es év hét döntőse.

Autó hvg.hu

Galéria: tíz fontos premierautó Frankfurtból

A héten indul a legnagyobb éves autókiállítás a 65. Frankfurti Autószalon. Eredete 115 éves, az elsőt Berlinben egy hotelben tartották, ahol 8 gyártó mutatott be a nagyközönségnek modelleket. A sokáig Berlinben tartott show 1951-ben költözött át Frankfurtba. A minden második évben megrendezett eseményen több, mint 300 kiállító vesz rész idén is. Válogattunk 10 fontos és érdekes bemutatkozó autót. Képgaléria.

Autó hvg.hu

Nem csak a lámpáit rajzolták át a csúcs Audiknak

Az ingolstadti gyártó bemutatta az A8-asok legújabb változatát. A modelléletciklus közepén járó frissítés jövőre lesz látható az utcákon is, a gyártó azonban már most közzétette az első hivatalos fotókat és „teaser” videót.

Autó hvg.hu

Galéria: ilyen lenne egy mercedeses megszállás

Megnyomta a Mercedes-Benz az év első, nagyszabású üzleti partner, sportoló, újságírói élménynapját. Javarészt az AMG-s csapatot és az új magyar divatkupét felvonultatva tartottak rendezvényt a zsámbéki vezetéstechnikai központban és a környező utakon, legalább ötven autóval.

Autó hvg.hu

Ez volna a Mercedes bébiterepjárója

Néhány nappal a Sanghaji Autószalon rajtja előtt kiszivárogtak az első képek a seregszemle egyik fő attrakciójának ígérkező Mercedes-szabadidőautóról, a GLA-ról. Ha minden igaz, a sorozatgyártásra sem kell sokat várni.

Autó hvg.hu

Galéria: jön a nagy V8-asok vására

A New York Motor Show főleg a hazai piacra tartogatja puskaporát. Nagyjából húsz olyan autó mutatkozik be a héten, amelyre a világ legnagyobb autópiacán nagyon várnak. Összeszedtünk egy csokorra valót.

Autó hvg.hu

Így jutott a csúcsra a magyar újautó-piac

Egész Európában annyira rosszul sikerült a tavalyi év, hogy a nálunk már korábban bekövetkezett krachot követő növekedés is számottevő eredménynek számít. Mindez ugyanakkor továbbra is azt jelenti, hogy a jelenlegi ütemmel számolva fél évszázad kellene, hogy lecserélődjön a teljes magyar autópark.