Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#ökodivat

Business magazin HVG Extra Business

Egy tervező, aki az elérhető anyag alapján alakítja ruháit

„Egyszerűen csak foglalkoztatott, hogy a grafikáimat milyen alapanyagokra tudnám applikálni, és fontosnak tartottam, hogy ezeket az anyagokat több oldalról is megvizsgáljam – például környezeti szempontból” – ökodivatos sorozatunk harmadik részében Majoros Zita projektjét mutatjuk be.

Business magazin HVG Extra Business

A vegán termékek nem csak trampliknak és aktivistáknak valók

„Azt döntöttem el először, hogy mivel nem akarok foglalkozni, és a legvégén a divattervezés maradt. Azt viszont már a legelején tudtam, hogy nem szeretnék nagyszériás dolgokat készíteni: nem akartam hozzájárulni a túltermeléshez” – ökodivatos sorozatunk második részében Szilágyi Andrea NES-ét mutatjuk be.

Business magazin HVG Extra Business

Egy tervező, aki vevőinek elmeséli a ruhák születésének történetét

A gyorsan változó divat kínálata arra ösztönöz minket, hogy gyakran vásároljunk új cipőt, ruhát, táskát – ezek futószalagszerű gyártása azonban súlyos környezeti és társadalmi károkkal jár. Cikksorozatunkban olyan kisebb hazai cégeket mutatunk be, amelyek a termékeiket a lehető legkevesebb káros hatás mellett készítik el.

Plázs MTI

Ökodizájn és úrjahasznosított divat minden mennyiségben a hétvégén

Újrahasznosított anyagokból készült gyermekruha-bemutató, ökodizájnnal kapcsolatos szakmai előadások, ötletpiac és színes gyermekprogramok várják a környezettudatosság iránt érdeklődőket hétvégén az Újrahasznosított Mesék Társasága (REmese) háromnapos rendezvénysorozatán Budapesten.

Shake MTI

Divatot diktálnak a brit meteorológusok

Nemzetközi meteorológiai szimbólumokkal ellátott saját divatmárkát dobott piacra a brit meteorológiai szolgálat. A 20 fontért kapható pólók biopamutból, környezetbarát technológiával készülnek.