Húszmilliárdnyi állami reklámpénz landolhatott tavaly a TV2-nél
A Media1 becslése szerint ez kilencszerese az RTL Magyarország államtól származó bevételeinek.
A Media1 becslése szerint ez kilencszerese az RTL Magyarország államtól származó bevételeinek.
84 százalék ment a kormánymédiához, közpénzből.
Az állami reklámköltések piactorzító hatása miatt fordult panasszal az Európai Bizottsághoz Jávor Benedek, a Párbeszéd EP-képviselője. A korábbi, közmédiáról szóló beadványa 2 éve a Bizottság előtt van, reméli, hogy ebben az ügyben gyorsabban lépnek.
Csúcsidőben az állami hirdetési piac több mint felét uralta Simicska Lajos médiaportfóliója, mielőtt összeveszett volna Orbánnal, mostanra lényegében nem érkezik oda egy fillér sem.
Összenőtt, ami összetartozik: Rogán szomszédja a Jobbik szerint Rogánnak hasznot hozó letelepedési kötvényeket reklámozta, Szijjártó barátja pedig a Szijjártó által felügyelt Eximbanknak adott stratégiai tanácsokat.