Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#állami_hirdetés

Gazdaság hvg.hu

Ömlik az állami hirdetési pénz a TV2-höz a tulajdonosváltás óta

Idén január és június között listaáron összesen 4,4 milliárd forintot költött a kormány társadalmi célú hirdetésekre a különböző tévécsatornákon. Majdnem minden pénz Fidesz-közeli csatornákhoz és a közmédiához vándorolt, összesen kilenc helyre. A TV2 járt a legjobban – írja a 444.hu.

Itthon hvg.hu

Nekiment Spéder Zoltánnak első számában Habonyék ingyenes napilapja

Az MVM és az MTVA is hirdetett az ingyenes Lokál napilap első számában, amelyet rikkancsok osztogattak Budapest forgalmas pontjain hétfő reggel – számol be a Népszabadság. A Habony Árpád érdekeltségébe tartozó újság megjelenésével komoly konkurenciát kapott az ingyenes napilapok piacán eddig egyeduralkodó Metropol, amely Simicska Lajos cégbirodalmához köthető. A Lokál első számában betámadták Spéder Zoltánt, a CEMP-médiacsoport és az FHB Bank tulajdonosát.

Itthon hvg.hu

Állami pénzből tartják lélegeztető gépen a Magyar Krónikát

Adományozók nélkül nem maradhat fenn a Magyar Krónika című lap, ezért adományozókat keres a főszerkesztő. Még mindig nem lehet azt mondani, hogy szinte elkapkodják az olvasók az újságot: havonta tízezer példányt nyomnak, de csak nagyjából kétezer fizető olvasója van – írja az Origo. Több millió forintos állami hirdetésekkel próbálják egyenesben tartani a lapot. Kerényi Imre alapító szerint van elég újságírójuk, Bencsik András főszerkesztő viszont több szerzőt szeretne látni a Magyar Krónikában.

Vállalkozás hvg.hu

Négyszeresére nőtt az Origo állami reklámbevétele

A TV2-nél és az Origónál nőttek egy év alatt a legnagyobbat az állami reklámbevételek. A TV2-nél több mint kétszeres, az Origónál négyszeres volt az ugrás. A TV2 toronymagasan veri az egész mezőnyt: a legtöbb állami hirdetési pénzt, több mint 10 milliárd forintot ott költik el.

Itthon hvg.hu

Magyarország 231 millióért teljesít jobban

Összesen több mint 231 millió forintot költött el a kormány nevében az I.M.G. médiaügynökség, hogy elhelyezze a "Magyarország jobban teljesít" hirdetéseket. Egy képviselői kérdésre adott válaszból kiderül, hogy az állam továbbra is közterületi plakátokon szeret a legjobban hirdetni, de a nyomtatott lapokat is szívesen támogatja. A honlap viszont ingyen van.