Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#vásárlók

Lidl Magyarország

Ezekkel a praktikákkal költenek kevesebbet olvasóink

Az infláció hatására a vásárlói trendek megváltoztak, a rendkívüli drágulás sokakat arra kényszerített, hogy átgondolja megszokott vásárlási szokásait. Az, hogy hogyan és milyen mértékben kényszerültek változtatni az addigi rutinon a vásárlók, nagyon változatos képet mutat. Cikkükben olvasóinkat kérdezzük arról, kit hogyan érintett a drágulás, és mit tesz azért, hogy több maradjon a pénztárcájában a nagybevásárlás után.

Gazdaság hvg.hu

Egy kis ésszel lenyomhatják a belvárosi kisboltok a plázákat

Franciaországban már régi probléma, hogy a városközpontokban egyre kevesebb pékség, fodrász, optikus, zöldséges, vagyis a közvetlen közelben lakók igényeit kielégítő bolt vagy szolgáltatás működik. Főleg a százezer lakosnál kevesebbet számláló településeken sok az üres üzlethelyiség.

Élet+Stílus MTI

Cipőkre nagyon szeretnek panaszkodni a magyarok

Javult a magyar fogyasztói tudatosság, ugyanis az év első három hónapjában a fogyasztók 15 százaléka élt panasszal valamilyen termék vagy szolgáltatás miatt, szemben a 2016 utolsó negyedévében mért 14 százalékkal – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.

Vállalkozás hvg.hu

Már a britek fele vásárol diszkontokban

Az Egyesült Királyságban dinamikusan növekszik a diszkontláncoknál vásárlók aránya, az utóbbi három hónapban már a britek fele vásárolt az olyan áruházaknál, mint a Lidl vagy az Aldi.