RTL: Hét hónapot kell várni egy urológiai vizsgálatra a szekszárdi kórházban
A kórház szerint sürgős esetekben nincs várakozás.
A kórház szerint sürgős esetekben nincs várakozás.
Állítólag orvoshiány miatt nem tudnak hamarabb időpontot adni. A kórház mégis azt állítja, az átmeneti ellátási nehézség nem veszélyezteti a betegeket.
A legmagasabb várakozási idő Békés vármegyében van, ott 83 napot kell átlagosan várni a szakemberekre.
A Medicina 2000 Magyar Poliklinikai és Járóbeteg Szakellátási Szövetség felmérése szerint az előjegyzési időszak szakterület függvényében 3-tól 68 napig terjedhet.
Leghamarabb kőművest keríthet az ember, ők három hónap után már jellemzően ráérnek. A Mapei felmérése szerint foglalkozástól függetlenül ma átlagosan 138 napot kell várni szakemberre az országban.
Kilenc-kilenc sávon halad a forgalom, de így is négy-öt órát várakozhatnak az autósok.
Felmérte a járóbeteg-szakrendelések várólistáinak hosszát a Medicina 2000 Járóbeteg Szakellátási Szövetség. Jelentésük szerint a legtöbbet a kardiológiai vizsgálatokra való bejutásra, a legkevesebbet a fül-orr-gégészeti és a gyermekgyógyászati ellátásra kell várni.
Az első várakozási engedély még gyakorlatilag ingyenes, de sokaknak két autójuk van és ez már elég súlyos kiadás évente.
Az autósok többsége leegyszerűsítő állítással úgy tudja, egy nap csak egyszer kaphat parkolási bírságot. Nagy vonalakban ezzel a parkolótársaságok is egyetértenének, ám nem mindegyik.
Hasznos újdonságokkal bővült a Google Maps, amely az utazással kapcsolatos részletesebb adatok mellett immár azt is megmutatja, melyik időpontban érdemes beülni kedvenc éttermünkbe. Más szempontból nézve: ha van két szabad órája, megnézheti, melyik helyre érdemes beülni, várhatóan hol fog beleférni az időbe.
Nem, ez nem vicc, ez a magyar valóság 2017-ben. Ára van, ha az ember a legelismertebb specialistától várja a gyógyulást egy olyan betegségben, aminek kétszázezer érintettje van, de csak tízezer látszik belőle az egészségbiztosító rendszerében.
Az országban elsőként Csongrád megyében született jogerős bírósági ítélet egy telefonos ügyfélszolgálat élőhangos bejelentkezésével kapcsolatban. Túl sokáig várakoztattak egy vonalban lévő ügyfelet a Telekomnál, a társaságot ezért a fogyasztóvédelmi felügyelőség döntésével egyezően elmarasztalták és megbírságolták.