Jön a hó: milyen profilmélységűnek kell lennie a téli gumiabroncsoknak?
Érdemes tisztában lenni legalább a legalapvetőbb követelményekkel.
Érdemes tisztában lenni legalább a legalapvetőbb követelményekkel.
A tapasztalataik alapján az első havazás után cserél nyáriról télire a többség.
Tizenháromféle garnitúrát vizsgáltak idén.
Összesen harmincnégyféle abroncsot vizsgáltak.
Megérkezett a hó, a legtöbb autótulajdonosnak csak ilyenkor jut eszébe a gumicsere. Nekik lehet rendkívül hasznos a legnagyobb hazai teszt.
Egyelőre még kellemes 20+ fokos hőmérséklet mellett telnek napjaink, de a közelgő fagyos időszakra nem árt időben felkészülniük az autósoknak.
Érdemes a téli szezon előtt tájékozódni, mert nem feltétlenül az a legdrágább abroncs, ami aztán a legjobb is.
Hamarosan itt a hideg, fagyos, havas, latyakos időjárás, melyre nem árt jó előre felkészülni. Például egy jól megválasztott új téligumival.
A 2017-es tesztben bőségesen van négyévszakos abroncs is, ezekről is kiderült, mennyire jók télies körülmények közt.
Hamarosan itt a hideg, fagyos, havas, latyakos időjárás, melyre nem árt jó előre felkészülni. Például egy jól megválasztott új téligumival.
Jeges úton nemcsak a nyári, hanem a használt téli gumi is két és félszeres fékutat produkál.
A következő napokban – rövid felmelegedést követően – ismét téli útviszonyok és nappal is fagypont alatti hőmérsékletek várhatóak. A hasznaltauto.hu oldalnál, a korábbi havas napok alatt, megcsinálták téligumitesztjüket műgyanta helyett, valódi hóban is. Íme az eredményeik.