Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#termékmegjelenítés

Gazdaság MTI

Szemkamerás vizsgálat: ez a reklám az egyik legirritálóbb

Az emberek a termékmegjelenítések közül a virtuális reklámokat találják a legirritálóbbnak – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsának megrendelésére készült kutatásból. Virtuális reklám például a műsor közben osztott képernyőn vagy rövid ideig megjelenő reklám.

Kult csunderlik

Ez már csapás - megnéztük a Csisztu 24-et

„A műsorszám termékmegjelenítést tartalmaz”. És csak azt, mert nehéz tartalomnak nevezni, hogy Csisztu Zsuzsa celebeket visz el wellnessezni, majd a szaunában olyan kérdéseket fejtenek meg, amelyeknek Shakespeare egy-egy drámát szentelt.

Itthon MTI / hvg.hu

Burkolt reklámok miatt büntették meg a TV2-t és az állami tévét

Burkolt reklámok és a termékmegjelenítési szabályok újabb megsértése miatt összesen 1,62 millió forint bírságot szabott ki a TV2 médiaszolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa – közölték pénteken. A köztévé hírcsatornáján is szabálytalanul népszerűsítettek egy családi vállalkozást egy turisztikai műsorban.

Kult MTI

A TV2-n több márkát nyomnak az arcunkba, mint az RTL-en

A kereskedelmi tévékben a reklámokon kívül a műsorok több mint fele tartalmaz kereskedelmi üzenetet - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2013 második negyedévét vizsgáló legújabb jelentéséből.

Itthon hvg.hu

Jönnek a kikerülhetetlen tévéreklámok

A médiatörvény januártól engedélyezi a „termékelhelyezést” számos tévéműsorban, így – annak ellenére, hogy a csatornáknak figyelmeztetniük kell a nézőket – ezentúl várhatóan nehezebb lesz elkerülni a hirdetéseket kedvenc műsoraink fogyasztása közben. A csatornáknak új bevételeket hozhat a jogszabály-módosítás, feltéve, ha készül megfelelő műsor vagy lesz olyan celeb, akire márkát lehet építeni – vélik a szakértők.