Kéri vissza a debreceniket az Auchan
Kétféle saját márkás kolbászban is szóját találtak.
Kétféle saját márkás kolbászban is szóját találtak.
Az Apple azt szeretné, ha a készülékei több helyen készülnének, így ugyanis kisebb az esélye annak, hogy bármi megzavarhatja a termelést.
Tényleg már csak az örök élet és az ingyensör hiányzik a perui kovaföldet forgalmazók ígéretei közül. Az étrend-kiegészítők új "sztárjáról", akárcsak időnként a "C-vitaminban gazdag citromlevekről", azt is állítják, hogy „kipucolja” a beleket és az ereket, sőt még a rákot is gyógyítja.
Úgy tűnik, nem Victoria az egyetlen a Beckham, aki fejest ugrik a szépségiparba: David Beckham egy új termékcsalád, a L’Oréal Biotherm Homme arca lesz.
„Csodatévő” termékeket árult tíz évig „szuper akciósan” az a férfi, aki arca és neve vállalása nélkül osztotta meg tapasztalatait a Blikkel. Elmondása szerint a termékbemutatókra hívott emberek átverésével átlagosan heti 30 milliós forgalmat csináltak egy dúsgazdag ukrán üzletembernek, és a hatóságoktól szinten alig kellett tartaniuk. Januártól elvileg szigorítások jönnek.
Marhahústermékek importját függesztette fel tíz európai országból szerdán Oroszország - számolt be az orosz szövetségi fogyasztóvédelmi hivatal honlapján közzétett értesítésre hivatkozva a Moscow Times hírportál.
Bármennyire is úgy hisszük, hogy teljesen felkészültek vagyunk egy állásinterjúra, mindig becsúsznak bakik. Itt egy lista arra, hogy miket érdemes elkerülni.
A GfK Hungária akciós újságok piacát vizsgáló Leaflet Monitora szerint a nyár első hónapjában jelentősen megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma. A hirdetett termékkategóriák között a feldolgozott hústermékek szerepelnek messze a legtöbb hirdetésben.
A gazdasági válság elhúzódásának egyik jele, hogy a kiskereskedelmi forgalom az unió tagországaiban tavaly 1,9 százalékkal esett vissza, de a legfrissebb Eurostat adatok szerint áprilisban is 1,1 százalékos volt a csökkenés havi szinten. Ezzel szemben az e-kereskedelem mintegy 10 százalékkal bővült tavaly, és az előrejelzések szerint a válság ellenére további növekedés várható ebben a szektorban. Magyarországon négy év alatt háromszorosára nőtt az online kiskereskedelem forgalme.
A ház körül mindig akad valami csavar, ami épp megfáradt és kilazult.
Miért nem látják már be a cégek, hogy egy mutatós termékdesign többet ér, mint ezer reklám?!
A Tudatos Vásárlók Egyesülete legfrissebb tesztjében megvizsgálta a legismertebb testápoló készítményeket.