Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#termék

Élet+Stílus Hercsel Adél

Pusztító "csodaszer" a piacon: 7+1 tétel a perui kovaföldről

Tényleg már csak az örök élet és az ingyensör hiányzik a perui kovaföldet forgalmazók ígéretei közül. Az étrend-kiegészítők új "sztárjáról", akárcsak időnként a "C-vitaminban gazdag citromlevekről", azt is állítják, hogy „kipucolja” a beleket és az ereket, sőt még a rákot is gyógyítja.

Itthon hvg.hu

Kipakolt a csalásokról egy termékbemutatókból meggazdagodott férfi

„Csodatévő” termékeket árult tíz évig „szuper akciósan” az a férfi, aki arca és neve vállalása nélkül osztotta meg tapasztalatait a Blikkel. Elmondása szerint a termékbemutatókra hívott emberek átverésével átlagosan heti 30 milliós forgalmat csináltak egy dúsgazdag ukrán üzletembernek, és a hatóságoktól szinten alig kellett tartaniuk. Januártól elvileg szigorítások jönnek.

Vállalkozás hvg.hu

A foci EB húzta a sörök és a chips-ek hirdetéseit

A GfK Hungária akciós újságok piacát vizsgáló Leaflet Monitora szerint a nyár első hónapjában jelentősen megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma. A hirdetett termékkategóriák között a feldolgozott hústermékek szerepelnek messze a legtöbb hirdetésben.

Vállalkozás hvg.hu

Robban az e-kereskedelem

A gazdasági válság elhúzódásának egyik jele, hogy a kiskereskedelmi forgalom az unió tagországaiban tavaly 1,9 százalékkal esett vissza, de a legfrissebb Eurostat adatok szerint áprilisban is 1,1 százalékos volt a csökkenés havi szinten. Ezzel szemben az e-kereskedelem mintegy 10 százalékkal bővült tavaly, és az előrejelzések szerint a válság ellenére további növekedés várható ebben a szektorban. Magyarországon négy év alatt háromszorosára nőtt az online kiskereskedelem forgalme.