Óriási változás élesedik éppen most a Google keresőben, ezután nehéz lesz megkülönböztetni, mi „valódi” és mi reklám
Rövidesen már bárhol feltűnhetnek a reklámok a Google keresőjében – pedig eddig csak a találati lista tetején voltak.
Rövidesen már bárhol feltűnhetnek a reklámok a Google keresőjében – pedig eddig csak a találati lista tetején voltak.
Zenéket, EP-ket és komplett albumokat is megjeleníthetnek már a zenészek a spotifyos kezdőlapunkon, köszönhetően egy új funkciónak.
Putyin elnök elégedetten dőlhet hátra: máris elindultak az első Facebook-hirdetések a Magyarországon engedélyezett Szputnyik V-ről.
Rövid időn belül másodjára történik olyan változtatás a Google keresőben, ami első ránézésre inkább zavarhatja, mintsem segíti majd a felhasználókat. Ezúttal a szponzorált linkek miatt kaphatják fel sokan a vizet.
Ha valaki rutinból keresgél egy-egy termék után az Amazonon, könnyen ráfázhat: nem biztos, hogy a legolcsóbbat és/vagy legjobbat kapja majd meg, a találati lista elején ugyanis egyre több a hirdetés.
A YouTube-sztárok csak a videózásból meg tudnak élni, a legjobbak nem is akármilyen összegeket tesznek zsebre. Na de hogy csinálják? Erre adott választ egy népszerű vlogger.
A világsztárok fotónként keresnek milliókat az Instagramon, ha egy szponzor áll mögöttük, de ezt jelezniük is kellene. Az alkalmazás fejlesztői bejelentették: most már minden érintett megteheti ezt, és erre figyelmeztetik is a hírességeket.
Miután kiderült, hogy a szponzorált tartalmakon vagyonokat kereső világsztárok nem jelölik az Instagramon, hogy pénzt kaptak egy-egy fotóért, illetve termékmegjelenítésért, a fejlesztők jelezték: már tesztelik a mindenki számára hasznos megoldást.
Az Instagram legnagyobb sztárjai kész vagyont tesznek zsebre egy-egy szponzorált fotó megosztásáért, de ezek 93 százalékáról derült ki, hogy nem felelnek meg az előírásoknak. Pedig pár kattintás lenne az egész.
Több mint 90 céget és hírességet figyelmeztettek egy levélben: jelezzék, ha az Instagramon hirdetnek, mert sok szabálytalanságot találtak.
Álmaink állása lenne az élet, ami ennek a világjáró párnak megadatott: az Instagramnak hála, képenként legalább 1 millió forintot keresnek, és csak annyi a dolguk, hogy luxuskörülmények között fotózzanak.