Így mossák magukat „zöldre” a legnagyobb szennyező cégek a sporton keresztül
Szponzorációval igyekeznek alakítani az imidzsüket, a legnagyobb arányban futballcsapatokat támogatnak.
Szponzorációval igyekeznek alakítani az imidzsüket, a legnagyobb arányban futballcsapatokat támogatnak.
Az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. 2015-től főszponzorként segíti az alpesi síző Miklós Edit felkészülését.
Elképzelhető, hogy az FTC-nek is meg kell fizetnie a reklámadót, hiszen komoly bevételhez jutott azzal, hogy a szponzor Groupama Biztosító nevét vette fel új stadionja – írja a Népszabadság.
Nem kizárt, hogy szponzor nevét viseli majd átadását követően a ferencvárosiak Albert Flórián Stadionja.
A Digi televíziós csatorna a 2013/14-es idényben szponzorként támogatja a kézilabda Bajnokok Ligájában szereplő MKB-MVM Veszprém férfi és a Győri Audi ETO női csapatát.
Az Újpest FC pénteken bejelenti, hogy Leo Beenhakkert nevezi ki sportigazgatónak - írja a Nemzeti Sport, amely szerint a klub új szponzorát is bemutatják.
A tavalyi összeomlást követően az idei szezon végére ismét éledezni kezdett a Forma-1 szponzori piaca, legalábbis erre lehet következtetni abból, hogy a csapatok sorra mutatják be új támogatóikat, s jelentik be élő szerződéseik meghosszabbítását - írja az ecoline.hu.
Racionalizációs folyamatot indíthat meg a profi-sportban a pénzügyi válság. Egyes, az elmúlt években a pénzt nem ritkán két kézzel szóró sportvállalatok most arra kényszerülhetnek, hogy visszafogják kiadásaikat és ésszerű költséggazdálkodást folytassanak.
Az elmúlt években a pénzügyi szektor egyre markánsabban jelent meg a sportszponzoráció területén, és évről évre többet költöttek a marketing ezen formájára. A válság kirobbanása óta azonban számos – korábban a különböző sportszervezetek támogatására gyakran több 10 millió dollárt fordító – bank, és biztosító is nehéz pénzügyi helyzetbe került.