Elképzelhető, hogy az FTC-nek is meg kell fizetnie a reklámadót, hiszen komoly bevételhez jutott azzal, hogy a szponzor Groupama Biztosító nevét vette fel új stadionja – írja a Népszabadság.
Az adóhatósághoz fordult a Népszabadság annak kiderítésére, hogy reklámadó-köteles-e az, ha egy sportvállalkozás szponzorpénzt kap a stadionja nevének értékesítéséért, mint ahogyan az FTC tette a Groupama Biztosító nevét hirdető új stadionja esetében.
A lap pénteki számában azt írja, hogy a NAV által korábban közzétett tájékoztató szerint adóköteles lehet a szponzorációs bevétel is. Mivel a reklámadó az 500 millió forint feletti hirdetési bevételek után fizetendő, így a Fradit is érintheti, illetve mellette legfeljebb a Videotont – áll a cikkben.
A Népszabadság konkrét kérdéseire a NAV még nem válaszolt, de az Emmi a sportszektort firtató kérdésre azt felelte: "A sportpolitika egyetért azzal, hogy minden gazdasági szereplőnek ki kell vennie a részét a kölcsönös közteherviselésből".
Egyre jobban megérheti inkább eltárolni a napelemmel megtermelt áramot
Rövid távon jó módszer a szolgáltatói hálózatos adok-kapok, de hamarosan a tárolásos módszerrel is érdemes lesz megbarátkoznia a napelemeseknek, hiába drágább a tároló egység előállítása és karbantartása.