Bajba került a Peek & Cloppenburg, csődvédelmet kért
A ruházati vállalat átszervezésre készül, állásokat is megszüntet, mivel a koronavírus-járvány óta nem pörögtek fel kellőképpen az eladásai.
A ruházati vállalat átszervezésre készül, állásokat is megszüntet, mivel a koronavírus-járvány óta nem pörögtek fel kellőképpen az eladásai.
Fokozatosan vonult ki az Ukrajna ellen indított háború után Oroszországból a H&M, mostanra zárta be az utolsó boltjait.
A világ egyik legnagyobb ruházati vállalataként hatalmas a felelősségük a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, írták az egyik kép alá.
Már a koronavírus-járvány előtt is megfigyelhető volt, hogy a ruházati márkák visszaszervezik a régiónkba a gyártást. Ezt a folyamatot pedig csak felerősítette a válság, amiből sokat profitálhatnak a hazai ruházati gyártók.
Környezeti szempontból és az állatvédők szemszögéből is igencsak támadható a selyem. Már van olyan divatcég, amelyik felhagyott a forgalmazásával, ám van egy probléma: kistermelők millióinak megélhetése kerülhet veszélybe.
Majdnem 30 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatásból zöldül a hazai iparág. A környezetvédelem és a beszerzési csatornák mellett szociális szempontokra és a munkakörülményekre is fókuszálnak hat kevésbé fejlett magyar régió vállalkozásainál.
Nagy-Britannia napokig csócsálta a hírt, hogy Meghan Markle angol hercegné 600 ezer forintos Stella McCartney-kabátja a berettyóújfalui Beriv üzemében készült, ahol a dolgozók ezer forintot keresnek óránként. Azt hihetnénk, hogy ilyen történeteket csak Ázsiából hallani, pedig felénk is mindennapos, hogy a luxuskategóriájú termékek olyan varrónők kezei közül kerülnek ki, akik még a minimálbért sem keresik meg.
Csökkent a Hugo Boss német divatáru konszern első negyedéves profitja, de a vártnál némileg nagyobb mértékben nőtt a bevétele.
Ahhoz képest, hogy az előző negyedévben még profit figyelmeztetést adott ki a Burberry, a karácsonyi időszakban rekordbevételeket hozott össze a ruházati luxusmárkákat forgalmazó brit társaság.
Felszámolják az egyik legismertebb magyar cipőkereskedő láncot, a Horváth Cipő Kft.-t. A szinte minden jelentősebb fővárosi bevásárlóközpontban üzletet működtető társaság 2010-ben még több mint másfél milliárdos forgalmat bonyolított és nyereségesen működött.
Felszámolási eljárást kezdeményeztek a korábban egymilliárd forint körüli árbevételt is produkáló Ruha Hungary Kft. ellen. A korábban s.Oliver Kft. néven működött nagyatádi ruhagyártó 2010-ben rekordveszteséget termelt.
A népszerű téli ruházati cégnek azzal kell szembesülnie, hogy termékeitől elfordulnak a fogyasztók a Magyarországról származó, "nem etikus" módon kinyert libatoll használata miatt – írja a brit The Telegraph. Európai környezetvédők ugyanis azzal vádolják a társaságot, hogy tollal bélelt dzsekijeihez a májuk extra növekedése miatt kényszertáplált (tömött) magyar libák melléktermékként „adják” az alapanyagot.