Élet+Stílus hvg.hu 2021. május. 17. 11:40

Retusálatlan, a pattanásokat is vállaló fotókkal hirdet egy nagy ruhaáruház

A világ egyik legnagyobb ruházati vállalataként hatalmas a felelősségük a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, írták az egyik kép alá.

Az olyan divathirdetések világában, amelyek a modelljeikkel és retusált képeikkel sokszor ültetnek el a vásárlókban önmagukkal szemben irreális elvárásokat, szokatlan és váratlan kampánnyal jelentkezett a világ második legnagyobb ruházati vállalata, a H&M: olyan modellel hirdetik legújabb kollekciójukat, akinek az arcáról nem tüntették el a pattanásokat.

Bár egyre több, hirdetéseiben a női testet használó cég indít olyan kezdeményezéseket, amelyek szembemennek a kizárólag az úgynevezett tökéletes alakot elfogadó, minden természetes elváltozást hibának tekintő szemlélettel, ez a kezdeményezés még így is újszerű.

A svéd székhelyű, 74 országban jelen lévő multinacionális cég nem fűzött külön kommentárt a kampányához, a honlapjukon sajtóközleményt sem találni róla – ami csak még tovább erősíti a dolog természetességének hangsúlyozását –, azonban az egyik kép alatt hosszú hozzászólásban válaszoltak az egyik negatív megjegyzésre: „A H&M-nek, mint a világ egyik legnagyobb ruházati vállalatának hatalmas felelőssége van a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, és hiszünk abban, hogy minden ember csodálatos, úgy ahogy van. Modelljeink is azt tükrözik, hogy törekszünk a változatosságra, és azt hirdetik, hogy nem csak a tökéletes külsejű emberek lehetnek szépek. Büszkén vállaljuk sokszínűségünket és nézeteinket, melyekkel igyekszünk értéket teremteni és melyről úgy gondoljuk, elengedhetetlen ahhoz, hogy egy jobb, élhetőbb világban éljünk” – írták.

Az akne gyakori, természetes okokból kialakuló bőrbetegség, amely a 12–24 éves korosztály négyötödét érinti, de később is kialakulhat akár terhesség vagy a menstruációs ciklus hatására is.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.