A világ egyik legnagyobb ruházati vállalataként hatalmas a felelősségük a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, írták az egyik kép alá.
Az olyan divathirdetések világában, amelyek a modelljeikkel és retusált képeikkel sokszor ültetnek el a vásárlókban önmagukkal szemben irreális elvárásokat, szokatlan és váratlan kampánnyal jelentkezett a világ második legnagyobb ruházati vállalata, a H&M: olyan modellel hirdetik legújabb kollekciójukat, akinek az arcáról nem tüntették el a pattanásokat.
Bár egyre több, hirdetéseiben a női testet használó cég indít olyan kezdeményezéseket, amelyek szembemennek a kizárólag az úgynevezett tökéletes alakot elfogadó, minden természetes elváltozást hibának tekintő szemlélettel, ez a kezdeményezés még így is újszerű.
A svéd székhelyű, 74 országban jelen lévő multinacionális cég nem fűzött külön kommentárt a kampányához, a honlapjukon sajtóközleményt sem találni róla – ami csak még tovább erősíti a dolog természetességének hangsúlyozását –, azonban az egyik kép alatt hosszú hozzászólásban válaszoltak az egyik negatív megjegyzésre: „A H&M-nek, mint a világ egyik legnagyobb ruházati vállalatának hatalmas felelőssége van a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, és hiszünk abban, hogy minden ember csodálatos, úgy ahogy van. Modelljeink is azt tükrözik, hogy törekszünk a változatosságra, és azt hirdetik, hogy nem csak a tökéletes külsejű emberek lehetnek szépek. Büszkén vállaljuk sokszínűségünket és nézeteinket, melyekkel igyekszünk értéket teremteni és melyről úgy gondoljuk, elengedhetetlen ahhoz, hogy egy jobb, élhetőbb világban éljünk” – írták.
Az akne gyakori, természetes okokból kialakuló bőrbetegség, amely a 12–24 éves korosztály négyötödét érinti, de később is kialakulhat akár terhesség vagy a menstruációs ciklus hatására is.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)