Retró húrokat pengető méregerős új Porschék érkeztek
Az egyedi külsejű Rezvani RR1 csúcsmodellje 760 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
Az egyedi külsejű Rezvani RR1 csúcsmodellje 760 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
Vázoljuk, hogyan lett a Ford Capri kicsi és könnyű sportkupéból nagy és nehéz elektromos szabadidő-autó. Egy 1969-es nagyon korai példány mellé odatettük a 2025-ös legújabb verziót, ami tulajdonképpen egy Volkswagen.
A Citroënből kivált DS Automobiles vadonatúj elektromos modelljével, a 750 kilométeres hatótávú N°8-cal a francia fővárosban ismerkedtünk meg testközelből, ahol az 1959-es DS Ballons feltámasztott új változatát is meglestük.
Egekig forgatható motorral és kéziváltóval támad a legendás piskóta Escort szupermodern utódja.
A legendás Volvo 240 21. századi modern utódja szedánként és kombiként is abszolút egyedi kiállású.
A francia gyártó a nemrég debütált Renault 5 után egy újabb múltidéző szupermodern kisautóval rukkolt elő.
Szinte hihetetlen, de ezzel a régi Volkswagen Sciroccóval eddig alig több, mint 2 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a retró külsejű és modern technikájú új Porsche nem sokkal olcsóbb az eredeti 959-es modellnél.
A legendás Porsche 911 GT1 Strassenversion kései leszármazottja szuperkönnyű és nem szenved erőhiányban.
A Carbon Piranha projekt keretein belül egy szuperkönnyű és igen erős retró járgány készül.
Képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket ez a modern hajtásláncú régi Porsche 911 Targa.
Míg legendás elődjét számos egymástól igen eltérő motorral szerelték, addig a vadonatúj Mercedes One-Eleven tisztán villannyal és retró húrokat megpengetve repít előre és picit vissza az időben. Rögtön azt is vázoljuk, hogy miért van négy helyett nyolc kereke.