PwC: A globális reklámbevételek 2026-ban el fogják érni az 1 ezer milliárd dollárt
Előrejelzésük szerint a következő öt évben a reklámpiac adja majd a világ szórakoztató- és médiaipari növekedésének 55 százalékát.
Előrejelzésük szerint a következő öt évben a reklámpiac adja majd a világ szórakoztató- és médiaipari növekedésének 55 százalékát.
Évek óta tartó lejtmenetben van a magyar reklámipar, a tendencia 2023-ban is folytatódott a reklámszövetség és társszervezetei adatai alapján. Főleg az állami költés esett vissza drasztikusan.
Az elmúlt egy évben megfordult a nézettségi trend: a TV2 stabilan átvette a vezetést az RTL-től. A hatalom ezzel évtizedes tervéhez került közel. Kellett hozzá a tévénézők szokásainak megváltozása, az egyoldalú állami költések és a hirdetési piac túlterheltsége is.
Új profilt vett fel a bababoltja, a reklámügynökségek közé csatlakozik az Odu Store.
A miniszterelnök lánya egy reklámipari podcastban beszélt arról, hogy miképp hat a válság az iparágra.
A francia versenyhivatal elnöke történelminek nevezte a döntést.
Ahogy Magyarországon, a digitális reklámpiac bevételeinek nagy része az Egyesült Királyságban is a nagy techmultiknál landol.
Az állami reklámköltések piactorzító hatása miatt fordult panasszal az Európai Bizottsághoz Jávor Benedek, a Párbeszéd EP-képviselője. A korábbi, közmédiáról szóló beadványa 2 éve a Bizottság előtt van, reméli, hogy ebben az ügyben gyorsabban lépnek.
Szőrös állatok, szomorú szemű rokonok és titkos receptünk a tökéletes karácsonyi reklámhoz.
Az ország második legnagyobb hirdetője lett a Miniszterelnökség.
A tévénézők biztosan jól ismerik azt a formát, amikor mondjuk az időjárásjelentés végén elhangzik, hogy a napos perceket ez a bizonyos cég támogatta.
Tavaly még törvényben akarták leszereltetni az óriásplakátokat, most rendelettel elintézték.