Turisztikai Ügynökség: Orbán Ráhel a szabadidejében, ingyen ad tanácsokat
A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója szerint Orbán Ráhel mellett több fiatal is küld nekik ugyanígy ingyen ötleteket.
A Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója szerint Orbán Ráhel mellett több fiatal is küld nekik ugyanígy ingyen ötleteket.
Magyarország a 44. helyen szerepel azon a listán, amely megmutatja, hogyan értékelik az egyes országokat az üzleti döntéshozók.
Továbbra is a közigazgatási és igazságügyi miniszter felel az országmárkáért - közölte a KIM sajtóosztálya. A hvg.hu korábban tévesen azt írta, e terület Lázár Jánoshoz, a Miniszterelnökséget vezető államtitkárhoz kerül.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium vezetője felel a magyar országkép-stratégiáért, valamint az országmárkát alakító intézmények tevékenységének koordinálásáért is – derül ki abból a kormányrendeletből, amely kedden jelent meg a Magyar Közlönyben. Kedden a hvg.hu tévedésből azt írta, hogy Lázár János kapta az új feladatot.
"Egy év eltelés volt." Ezt nem Parti Nagy Lajos, és nem is Schmitt Pál mondta, hanem a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium főosztályvezető-helyettesétől származik - írja a Sajtós pogi című blog.
A kormány újra életre hívta a Gyurcsány Ferenc által alapított Országmárka Tanácsot. A testület feladata, hogy kitalálja, mivel lehet népszerűvé, ismertté és azonosíthatóvá tenni Magyarországot.
Továbbra is az USA áll az élen az országok globális imázs-rangsorában, megelőzve Németországot és Franciaországot. Magyarország a középmezőnyben található – derül ki a GfK Roper Public Affairs & Corporate Communications, a GfK Custom Research North America egyik divíziója által végzett 2010-es Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM jelentésből, amely hat szempont alapján 50 ország imázsát értékeli.