A kormány újra életre hívta a Gyurcsány Ferenc által alapított Országmárka Tanácsot. A testület feladata, hogy kitalálja, mivel lehet népszerűvé, ismertté és azonosíthatóvá tenni Magyarországot.
Az uniós elnökségi stratégiához kapcsolódó kutatás szerint az unión belül nem él általánosan negatív sztereotípia Magyarországról, ugyanakkor pozitív jelzőt sem tudnak említeni, "jellegtelennek", "semmilyennek" látják az országot és a magyarokat. A nem uniós Törökország lakó vélekednek rólunk a legpozitívabban, miközben a hollandok sorolták fel a legtöbb előítéletet és negatívumot velünk kapcsolatban. A legtöbb kritika a gazdasági élet kiszámíthatatlansága, a szolgáltatások alacsony színvonala és a rossz közbiztonság miatt érte hazánkat. De az is kikristályosodott, hogy a germán nyelvterületen a pusztaromantika teszi vonzóvá Magyarországot - olvasható a Tiszta Beszéd blogon. Kíváncsi a részletekre? A blogon elolvashatja.
Világ
hvg.hu
2010. október. 20. 18:20
Országmárkák rangsora: hol áll Magyarország?
Itthon
MTI
2010. november. 18. 12:39
Ők segítik a kormány országkommunikációját
Itthon
Népszava
2010. november. 05. 09:17