Ütemezzék át az online vásárlásaikat – kéri a CIB a nagy leállás előtt
A bank online csatornái egyáltalán nem fognak működni, így az online kártyás vásárlásokat sem lehet jóváhagyni, nem lehet majd utalásokat sem indítani.
A bank online csatornái egyáltalán nem fognak működni, így az online kártyás vásárlásokat sem lehet jóváhagyni, nem lehet majd utalásokat sem indítani.
Szinte mindenki online rendel már, és a személyes átvételt is szinte már csak az idősek választják.
A gondot az okozza, hogy jelentősen megnőtt a kézbesítendő csomagszám, de a vámkezelés ügyintézési ideje is kihat a kiszállításaik gyorsaságára.
A dobogó alján váltás történt az online áruházak listáján, az első két helyezett viszont egyelőre bebetonozta magát. Megjelentek a kínai webshopok is, és törnek előre, ha a bevételekben még nem is nagyon, az ismertségben már látványosan.
Gyorsan emelkedik a bankkártyás csalások aránya és az az összeg is, amit az ügyfelek a visszaélésekben elvesztenek. Sok esetben az elmentett kártyaadatok okozzák a vásárlók vesztét.
Olyan használati tárgyakat árult, amelyekkel nem is rendelkezett.
Először sokan áprilii tréfának gondolták, de az Alibaba közölte, valóban dolgozik egy rakétaalapú kiszállítási technológián.
Hiába rendelhették meg a webshopon 1800 forintért a 160 ezres sütőt, az Electrolux nem fogja leszállítani, és perelni sem igazán érdemes.
A vásárlás tulajdonképpen jó szórakozás, azonban nem mindenkinek, és főleg nem akkor, ha a kínálat áttekinthetetlenül nagy. Valahogy így van ez a világ legnagyobb online piacterénél, az Amazonnál is, ezért is jön most jól a mesterségesintelligencia-alapú segítség: a Rufus chatbotot kifejezetten a világ egyik legnagyobb webshopjának kínálatára képezték ki.
Bő egy év telt el azóta, hogy megjelent a piacon a ChatGPT, a mesterséges intelligencia pedig a korábbiaknál is nagyobb figyelmet kapott. Hogy milyen hatással van mindez a hétköznapi életünkre, azt most egy igen érdekes jelentés szemlélteti.
Az ünnepi időszakban sokan döntenek úgy, hogy támogatnák a rászorulókat. Ezt sokan igyekeznek kihasználni, a Facebookon is egyre többször jön szembe segítségkérő poszt. Közülük rengeteg ránézésre is gyanús, ami nehezíti a valódi adománygyűjtők és rászorulók helyzetét is, mert a kommentelők azonnal rájuk sütik, hogy biztos ők is csalók. Összeszedtük, mire érdemes figyelni, ha segíteni szeretnénk.
A régiónk öt országában mérték, hogyan vásárolnak az emberek a neten, mennyire tartják fontosnak, hogy kutakodjanak a vásárlás előtt, és hogy mivel lehet rávenni őket egy-egy termék megvételére.