Harmadszor is meghosszabbítják az elektromos Fiat 500-as gyártási szünetét
Ugyanitt, a torinói gyárban készülne két Maserati is.
Ugyanitt, a torinói gyárban készülne két Maserati is.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
“Tavares nem fog hiányozni” – mondta az egyik olasz szakszervezet elnöke.
A munkabeszüntetés hátterében a Stellantis gyengélkedése áll.
Egy 80 millió forintos kocsi pont jól jönne ilyenkor.
De ha otthon gyártják, akkor meg 10 ezer euróval – közel 4 millió forinttal – többe kerülne.
Egy interjú során arról beszélt, hogy szeretne egy modellt piacra dobni a Multipla kompakt egyterű méretében.
Nem mintha bajban lenne a cég.
A sokak által kedvelt márka néhány éven keresztül csak belpiacos modellként próbálta átvészelni a pénzügyi megpróbáltatásokat.
A DR Automobiles olasz márka három szabadidő-autót kíván piacra dobni hamarosan, amely közül itt az első, a DR 5.0.