Kivehet 10 francia repteret a kínálatából a Ryanair a belengetett adóemelés miatt
A francia kormány a vártnál nagyobb költségvetési hiány miatt emelné háromszorosára a repülőjegyek után fizetendő adót.
A francia kormány a vártnál nagyobb költségvetési hiány miatt emelné háromszorosára a repülőjegyek után fizetendő adót.
Aprólékosabb csomagméret-ellenőrzésre számíthatnak.
A több átkeresztelés után most Hungary Airlines néven futó cég 2021-ben indult, eddig csak teherszállítmányokat reptetett, elsősorban Csengcsou és Budapest között. Magyar ügyvezetője szerint már ők a legnagyobbak a Ferihegyen tevékenykedő cargocégek közt.
Voltak, akiket leejtettek a földre, másoknak a kerekesszékében okoztak jelentős kárt.
Elnézést kért a Qantas légitársaság azoktól az utasoktól, akik nemrég Sydney-ből repültek Tokióba a cég egyik járatával. Miközben a fedélzeten gyerekek is voltak, olyan filmet vetített a személyzet a kijelzőkön, amely nem nekik való.
A Biden-kormányzat olyan jogszabályon dolgozik, amely arra kötelezné a légitársaságokat, hogy a három óránál hosszabb, nem rendkívüli okra visszavezethető járatkésések esetén kompenzációt fizessenek az utasoknak. Ezzel a szabályozás közelebb kerülhet például az Európai Unióban 20 éve megszokott törvényhez.
A Wizz Air az olasz Nemzeti Polgári Légiközlekedési Hatósággal folytatott pénteki egyeztetésén jelentette be az utasok kártalanítását.
Az utasfelvétel és a többletszolgáltatások kezelése miatt lépett fel a GVH.
Kártérítést fog követelni a CrowdStrike-tól az amerikai Delta Air Lines légitársaság, miközben az amerikai hatóságok azt is vizsgálják, miért a Delta kecmergett ki a legnehezebben a globális informatikai leállásból.
Késés esetén az uniós szabályok szerint 250, 400 és 600 euró közötti kártérítést kaphatunk, a késés mértékétől és a repülőút hosszától függően, kérdés, hogy be tudjuk-e hajtani a légitársaságoktól. Ezen felül jó, ha van utasbiztosításunk, amely az ilyen esetekre is kiterjed.
A légiforgalmi irányítók szerint a járatkésések és a légi közlekedés problémáinak megoldásához a légitársaságok és az irányítók közötti együttműködés kulcsfontosságú lenne, jelenleg azonban a légitársaságok kihasználják jobb érdekérvényesítő képességüket, és rájuk tolják a felelősséget.
A légitársaságok azt szeretnék, hogy ön fel akarjon szállni a repülőgépre. De valójában az indulás pillanatáig abban reménykednek, hogy nem fog. Vélemény.