Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#közösségi_kerékpár

Itthon MTI

Ma tényleg elindul a Bubi

Indul a budapesti közbringarendszer éles üzeme. Az egymástól 300-500 méterre elhelyezett gyűjtőállomások a pesti oldalon a Nagykörúton és a Városligeten belül, Budán pedig a Vízivárosban, valamint a dél-budai egyetemi negyedben és a Margitszigeten találhatók.

Itthon hvg.hu

Gőzerővel folyik a Bubi tesztelése

Naponta mintegy 2000 kerékpár-bérlés történik a BuBi rendszerében, folyamatosan tesztelik a közösségi bringákat. A bicikli kormányán található infótáblák néha letörnek, sokan panaszkodnak arra is, hogy a kerékpárok nehezek, nem gurulnak rendesen. Összességében a BKK pozitívnak ítéli a beérkezett kritikákat.

Itthon hvg.hu

Jövő héten több százan tesztelik a BuBi-t

Két napja a BKK jelezte, bajok vannak a MOL BuBi közösségi bringarendszerrel, csúszik az átadás, és már most kötbérezik a T-Systems céget. A T-Systems pénteken bejelentette: a BKK-val együtt elindítják a rendszer belső tesztelését.

Vállalkozás MTI/hvg.hu

Borulhat a BuBi-bili: a BKK szerződést bonthat

Rengeteg baja van a BKK-nak a budapesti közösségi bringarendszerrel, aminek az átadása júliusra csúszik. Ha akkor sem működik megfelelően a dolog, a közlekedési társaság felmondhatja a T-Systemsszel és a csepeli kerékpárgyártóval a szerződést, de addig is kötbérezi a céget. Azt azonban leszögezik: mindenképp megvalósul a MOL Bubi.

Itthon MTI

Tétényi Éva narancssárga hajjal ült nyeregbe – fotó

Magyarország első közösségi kerékpáros rendszerét adta át pénteken Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár és Neuzer András, a rendszert kifejlesztő esztergomi kerékpárgyár tulajdonosa a városnak. Az új biciklik egyikét Tétényi Éva független polgármester is kipróbálta. A rendszert 50 millió forint ráfordításával hozták létre, az önkormányzat a dokkolószigetekhez szükséges helyet biztosította. Fotók.

Itthon MTI

Mától lehet közbringával tekerni Esztergomban

Magyarország első közösségi kerékpárosrendszerét adják át ma délben Esztergomban. Az öt állomással és 50 kerékpárral induló rendszert az esztergomi székhelyű Neuzer Kerékpárgyár saját erőből, önkormányzati támogatás nélkül hozta létre.